czwartek, 6 lutego 2014

A co było dalej?

Wiele z was pytanie mnie "co był dalej" a więc odpowiem wam na to pytanie. :)






Minęło 10 lat odkąd Izy już z nami nie ma. Wyprowadziliśmy się, teraz mieszkamy w Warszawie, tutaj dzieciaki mają więcej możliwości. Przemek w wieku 22 lat został powołany do reprezentacji Polski w Piłce nożnej. Odnosi wielkie sukcesy w klubie Legii Warszawa. Gabrysia młoda panna 19 lat to nie przelewki, wiele chłopaków wokół niej się kręci, ale jeszcze nie widziałem odpowiedniego kandydata na męża dla niej, wciąż czekam. Odpuściłem sobie grę w piłkę nożną, 38 lat to niepoważne, ale pracuję jako trener młodzików Legii do lat 12. Fenomenalne dzieciaki. Przez ten czas miałem jedną dziewczynę, ale skończyło się na sporze jak zwykle. Bardzo brakuje mi kłótni z Izą, zawsze po takim czymś kupowałem kwiaty i wszystko było w jak najlepszym porządku. Potrafił wybaczyć. Była jest i będzie niezastąpiona.
Czy brakuje dzieciakom matki? Na pewno w jakimś stopniu tak, staram się im ją zastąpić ale wiadomo że nigdy nie zastąpię im matki.
Właśnie pakujemy sie na malutkie wakacje w Grecji, a co należy się.
Także tak wygląda może życie. Może jeszcze kiedyś do was napiszę. Do napisania!







Wiele z was pewnie zastanawia się dlaczego ten rozdział jest tak napisany, otóż już wyjaśniam. Chciałam napisać go w takiej formie jakby pisał to sam Kuba, jakby opowiadał wam o tym co się teraz u nich dzieje. Mam nadzieje że udało mi się. 

Może kiedy będę na siła jeszcze do was napiszę. Do usłyszenia! :)

 

Isabell Błaszczykowska

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny blog;) Szkoda, że kończysz;c Ja dopiero zaczynam to mój 1 blog, mam nadzieje, że zajrzysz;)
    http://wspolna-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń